Direct marketing

Naše nástroje na direct marketing vám umožnia na základe kombinácie požadovaných kritérií vybrať tých správnych zákazníkov vernostného systému, ktorí budú oslovení cielenou ponukou. Vďaka analytickému prístupu vám pomôžeme presnejšie zacieliť vaše kampane a zamedzíme tak zbytočnému “spamovaniu” zákazníkov, ktorých by táto ponuka pravdepodobne neoslovila. Tento nástroj posúva marketingové aktivity ďalej smerom k personalizovanému prístupu.

Takto zostáva zákazník senzitívny na vaše komerčné ponuky a nie je zahltený irelevantnými informáciami. Naopak bude pozitívne prijímať to, že ponuky, ktoré sú mu zaslané, obsahujú naozaj len to, o čo má záujem.

Na oslovenie zákazníkov analyzujeme ich nákupné správanie v priebehu času. Pri tom hľadáme odpovede na otázky typu - aké položky nakupujú, ako často nakupujú, či sa frekvencia ich nakupovania zvyšuje, či naopak znižuje, ako veľké nákupy v priemere realizujú, či preferujú skôr lacnejší alebo drahší tovaru a mnohé ďalšie.

V rámci tejto analýzy sledujeme nákupné správanie zákazníkov v rôznych súvislostiach - postupujeme od jednotlivých zákazníkov vernostného systému, ktorých zoskupujeme podľa podobného nákupného správania (napr. podobnej veľkosti nákupu, frekvenciu nakupovania, ceny položky ...), až nakoniec analyzujeme tiež nákupné správanie zákazníkov ako celku, napr. z pohľadu položiek nakupovaných spoločne.

Naše nástroje umožňujú spojiť viac pohľadov na zákazníkov a ich nákupy na účely direct marketingu. Pre marketingovú kampaň zameranú na určitú skupinu produktov možno teda filtrovať zákazníkov, ktorí daný tovar už v minulosti kúpili, a existuje predpoklad, že ho po určitej dobe kúpi znovu - napríklad notebooky. Ďalej potom vďaka širšiemu pohľadu na nákupné správanie všetkých zákazníkov môžeme sledovať, že niektorý tovar je pravidelne nakupovaný spolu - v rámci vernostného systému teda môžeme vytipovať zákazníkov, ktorí kúpili iba jednu časť z tejto skupiny, však druhú zatiaľ nekúpili. Týchto zákazníkov potom môžeme osloviť s cielenou ponukou zameranou práve na tovar, ktorý by ich podľa nákupného správania ostatných mohol tiež zaujímať.

Takto vytvárame kampane, ktorých úspešnosť danú konverziou z ponuky do uskutočneného nákupu vyhodnocujeme. Získavame tak poznatky o tom, čo v danom segmente funguje a čo naopak nie je efektívne.

Máte záujem o viac informácií?Dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie

Sme pripravení odpovedať na Vaše otázky týkajúce sa našej spoločnosti, aktivít, ponúkaných riešení a produktov a podať Vám maximum informácií. Neváhajte nás kontaktovať, naše služby sú tu pre Vás.

Telefonický kontakt: +420 596 101 511

Kontaktný formulár

Nahor

© 2015 - 2016 Created by people in ARSY line