Návrh vystavenia tovaru

Na mikro úrovni plánovania, kde sa už rieši umiestnenie výrobkov do predajných regálov, je opäť možné zapojiť analytické nástroje, ktoré výrazne uľahčia tvorbu merchandisingových konceptov a najmä poskytnú informácie potrebné na tvorbu plánogramov prispôsobených aktuálnym predajom. Možno tak spracovať a zohľadniť zákaznícky rozhodovací strom, kapacitu vystavenia, zisk z predaja jedného kusa výrobku alebo hrubú maržu z celého predaného objemu a ďalšie.

Touto podporou sa výrazne zvýši kvalita plánogramov, ktoré v spojení so skúsenosťami užívateľa a dodržaním merchandisingových pravidiel na umiestnenie produktov a vystavenie, dopĺňajú predchádzajúce kroky zaisťujúce výber a optimalizácii sortimentu a jeho umiestnenie na predajnej ploche. Užívateľovi poskytujú istotu, že ponúka svojim zákazníkom správne produkty na správnych miestach.

Návrh a optimalizáciu vystavenia tovaru pokrýva nástroj Space Planning (predtým známy pod názvom Apollo Professional Suite), ktorý v aktuálnej verzii 15 ponúka rozsiahle možnosti na vytvorenie optimálnych plánogramov na úrovni jednotlivých predajní. Za grafickou časťou, umožňujúcou širokú škálu pohľadov od 3D pohľadu s obrázkami produktov cez zvýraznenie artiklov podľa definovaných pravidiel až po zjednodušený slepý 2D pohľad alebo obyčajný zoznam výrobkov, sa skrýva rozsiahla a výkonná databázová časť, ktorá umožňuje detailné analýzy artiklov podľa požadovaných KPI (obrat, marža, skladová zásoba, doba pokrytia zásob atď.). Takáto analýza by mala byť súčasťou umiestňovania artiklov v plánogramoch a Space Planning poskytuje nástroje pre jej automatizáciu.

Pomocou dodatočného nástroja Space Automation je možné vykonávať tieto analýzy a uplatňovať ich výsledky na desiatkach či stovkách predajní bez zvýšenej prácnosti pre užívateľov. Nielen vystavenie jednotlivých artiklov, ale aj zloženie sortimentu (napr. lokálne značky, či vylúčené určité artikle) tak môžu zodpovedať aktuálnemu dopytu na konkrétnej predajni.

Nástroje Space planning a Space Automation sú používané celým radom maloobchodných spoločností, napr. Delhaize, COOP, Dixons, Edeka, Fozzy Group, aj výrobcov ako Coca - Cola, Pepsi Cola, Colgate, Osram, Danone, Ferrero, Henkel, Kraft a mnoho ďalších.

Máte záujem o viac informácií?Dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie

Sme pripravení odpovedať na Vaše otázky týkajúce sa našej spoločnosti, aktivít, ponúkaných riešení a produktov a podať Vám maximum informácií. Neváhajte nás kontaktovať, naše služby sú tu pre Vás.

Telefonický kontakt: +420 596 101 511

Kontaktný formulár

Nahor

© 2015 - 2016 Created by people in ARSY line