Samoobslužné pokladne

Samoobslužná pokladňa predstavuje ďalší spôsob odbavenia zákazníka a rozširuje tak klasický model pokladničného systému. Tento spôsob odbavenia bez nutnosti prítomnosti pokladníčky prináša zákazníkovi úsporu času.

Namiesto čakania v radoch si svoj nákup môžeme odbaviť sami. Ako? Celý proces sa nijako nelíši od štandardného odbavenia za pomoci obsluhy, len v úlohe pokladníčky sa teraz ocitá sám zákazník. Sami si načítame čiarové kódy tovaru a po ukončení nákupu nás pokladničný systém informuje o finálnej sume na zaplatenie, ktorú si ale tiež môžeme priebežne kontrolovať na obrazovke. Platbu možno vykonať bezhotovostne kartou aj v hotovosti. Využitie samoobslužnej pokladne je jednoduché a rýchle.

Ovládanie pokladne je intuitívne a jednoduché tak, aby vyhovovalo všetkým typom zákazníkov, ktorí si prídu nakúpiť. Navigácia je zaistená pomocou dotykovej obrazovky, kde je zákazník navádzaný textami, animáciami, obrázkami produktov a ďalej sprievodnými audio inštrukciami. Na samoobslužnej pokladni je všeobecne možné predať celú šírku sortimentu ako na štandardnej pokladni. Platba je tu možná v hotovosti, platobnou kartou alebo eventuálne darčekovú platobnou kartou. Na pokladni je možné tiež uplatniť všetky typy zľavových kupónov za vratné obaly.

V niektorých prípadoch je potrebná intervencia pokladničného asistenta. Asistent je špeciálne vyškolená osoba pre samoobslužné pokladne, ktorého úlohou je najmä vykonanie kontroly veku zákazníka pri nákupe tovaru podliehajúceho zákonom stanovenej minimálnej vekovej hranice. Asistent je zákazníkovi kedykoľvek k dispozícii pre prípad pomoci.

Máte záujem o viac informácií?Dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie

Sme pripravení odpovedať na Vaše otázky týkajúce sa našej spoločnosti, aktivít, ponúkaných riešení a produktov a podať Vám maximum informácií. Neváhajte nás kontaktovať, naše služby sú tu pre Vás.

Telefonický kontakt: +420 596 101 511

Kontaktný formulár

Nahor

© 2015 - 2016 Created by people in ARSY line