Mobilné zákaznícke aplikácie

Mobilné zákaznícke aplikácie poskytujú zákazníkom komfort v rôznych situáciách jeho obchodného vzťahu s retailerom, upevňujú jeho väzbu na svojho obchodníka a v neposlednom rade podporujú v opakovaní nákupu. S rozšírením smartfónov, ktoré používa drvivá väčšina cieľovej populácie, je ponuka dodatočných benefitov za pomoci mobilného telefónu logickým pokračovaním konkurenčného boja medzi obchodníkmi.

Podľa zamerania obchodníka býva mobilná aplikácia prispôsobená jeho špecifikám. Mobilná aplikácia každého retailera je iná, aj keď podstatné východiskové idey sú zhodné.

Mobilná aplikácia nemá byť iba mobilnou verziou e-shopu, má ponúkať svojmu užívateľovi viac, predovšetkým také služby, ktoré využije v teréne, keď nie je pri svojom bežnom počítači alebo notebooku. Moderné technológie umožňujú prácu nielen online, ale aj bez pripojenia na Internet dokážu pracovať s predtým stiahnutými informáciami.

Aplikácia poskytuje koncovému zákazníkovi dlhodobý kontakt s maloobchodným reťazcom s jedinečnou pozitívnou skúsenosťou nakupovať kedykoľvek a kdekoľvek. Pri napojení na vernostný program sa stáva mocným nástrojom k personalizovanému direct marketingu. Prepojenie s e-shopom podporuje robustný a integrovaný multikanálový prístup a poskytuje zákazníkovi pridanú hodnotu a dôveru v obchodníkovu starostlivosť o neho.

Bežná mobilná aplikácia pre zákazníkov pokrýva nasledujúce oblasti:

  • nákupný košík & objednávanie,
  • vytvorenie nákupného zoznamu,
  • katalóg tovaru,
  • informácie o aktuálnych promóciách,
  • vyhľadávač obchodov, otváracie doby,
  • legislatívne a iné informácie o produktoch.

U našich klientov sa ďalej stretávame najčastejšie s týmito špecifickými funkciami:

  • recepty (predaj potravín),
  • nástenka, pre mimoriadne marketingové aktivity reťazca,
  • navigácia po obchodnej jednotke.

Nákupný zoznam umožňuje zákazníkovi zaznamenať si svoje pravidelné alebo príležitostné položky nákupu. Môžu tu byť nahrané čiarové kódy stálych produktov alebo zaznamenané iba poznámky. Na predajnej ploche si potom môžu označiť alebo zrušiť označené položky v košíku. Vďaka odkazu na navigáciu po obchodnej ploche si môžu uľahčiť nákupnú cestu medzi regálmi. Nákupný košík umožňuje správu objednávok podobne ako štandardný internetový e-shop.

Katalóg umožňuje zákazníkovi vyhľadať produkty, ktoré ho zaujímajú. Ak ich nájde, môže si ich pridať k nákupnému zoznamu alebo vložiť do košíka. Na displeji sa potom zobrazia dodatočné informácie o produkte. Promócie predstavujú významný prvok v komunikácii so zákazníkmi. Promócie môžu byť štandardne dostupné pre všetkých alebo personalizované iba pre verných zákazníkov. Promócie poskytujú možnosť odkazovať na prepojené produkty mimo samotnú promóciu. Vyhľadávač obchodov umožňuje na mape nájsť najbližšiu obchodnú jednotku. Informácie o produktoch užívateľovi ponúkajú podrobnejšie informácie. Časť nazývaná Informácie poskytuje priestor pre informácie o ostatných poskytovaných službách.

Recepty ako špecifická funkcia pre obchodníkov s potravinami prináša zákazníkom pridanú hodnotu a vytvára bližší vzťah k maloobchodnému reťazcu. Odkaz na nákupný zoznam alebo nákupný košík rozširuje praktické využitie tohto nástroja. Zákazníci tu nájdu výber z mnohých rôznych jedál (polievky, dezerty, atď.) rôznych kuchýň. Pri každom pokrme užívateľ vidí jeho meno, čas potrebný na prípravu, energetickú hodnotu a celkovú cenu všetkých surovín.
Nástenka je mocný marketingový nástroj, ktorý podporuje mimoriadne aktivity maloobchodného reťazca.
Navigácia po obchodnej jednotke založená na možnostiach reťazca pomáha zákazníkovi orientovať sa v danej predajni. Úroveň komfortu a uľahčenie cesty závisí na veľkosti predajne a dostupnosti dát o rozložení predajnej plochy. V súvislosti s možnosťou skenovania čiarových kódov tovaru vytvára priestor pre ponuku ďalších produktov a podporuje zákazníkove emocionálne a okamžité nákupné rozhodovanie.

Máte záujem o viac informácií?Dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie

Sme pripravení odpovedať na Vaše otázky týkajúce sa našej spoločnosti, aktivít, ponúkaných riešení a produktov a podať Vám maximum informácií. Neváhajte nás kontaktovať, naše služby sú tu pre Vás.

Telefonický kontakt: +420 596 101 511

Kontaktný formulár

Nahor

© 2015 - 2016 Created by people in ARSY line