B2B portály

E - commerce predstavuje ďalšiu oblasť rozširujúcu obchodníkove možnosti komunikácie so zákazníkom - či už ďalším obchodníkom (B2B prístup), alebo koncovým zákazníkom (B2C prístup). Pre tieto dva typy zákazníkov je nevyhnutné zvolenie správnej politiky prístupu - B2B zákazníci potrebujú najmä prehľadný systém, ktorý im umožní nakúpiť požadovaný tovar rýchlo a bez zbytočných prieťahov, v prístupe ku koncovým zákazníkom (B2C prístup) je však väčšinou viditeľná snaha ponuky ďalšieho, súvisiaceho tovaru. Sila nášho riešenia Menea spočíva okrem iného v tom, že okrem podpory samostatného B2B, resp. B2C riešenia umožňuje tiež viesť paralelne oba tieto prístupy so zachovaním rozličného postoja k obom typom zákazníkov. Koncoví zákazníci nemôžu pracovať v B2B časti a obrátene.

V rámci B2B predpokladáme, že zákazník pozná sortiment a hlavnou úlohou systému je, zaistiť užívateľovi čo najväčšie zjednodušenie nákupu. To sa odráža nielen na samotnom usporiadaní e-shopu, ale tiež napr. na možných spôsoboch tvorby objednávky. Zákazník má celý rad možností na tvorbu objednávky:

  • priame vloženie z výpisu artiklov,
  • kópia staršej objednávky,
  • definovanie obľúbeného sortimentu (v podstate bežný nákupný zoznam, do ktorého zákazník pripíše množstvo jednotlivých artiklov),
  • vloženie súboru s číslami artiklov a ich množstvom,
  • Ordering by scanning - zvláštne aplikácie pre smartfóny - naskenovanie EAN kódu tovaru a zadanie množstva, táto dávka je potom prenesená do nákupného košíka.

Súčasťou sú tiež individuálne cenníky pre jednotlivých zákazníkov.

Systém pokrýva širokú oblasť funkcionalít od správy artiklov, užívateľov a zákazníkov až po členenie artiklov do sortimentných skupín a samotný nákup vybraného tovaru. Samozrejmosťou je responzívny dizajn e-shopu, ktorý umožní prístup nielen zo stolových počítačov, ale zabezpečuje tiež optimálne rozloženie stránok pri prístupe z mobilných zariadení.

Vzhľad obrazovky a funkcie sú vždy určené požiadavkami obchodníka. Riešenie Menea predstavuje mix redakčného systému a dynamického e-shopu , čo obchodníkovi umožňuje samostatne vykonávať drobné zmeny v rámci systému.

Tento systém používa už štyri roky spoločnosť MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. a METRO Cash & Carry SR s. r. o., ďalej spoločnosť U.T.C., spol. s r.o. (od roku 2012) a po novom od tohto roku (2015) také společnosti HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o. a UNI HOBBY, a.s.

Máte záujem o viac informácií?Dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie

Sme pripravení odpovedať na Vaše otázky týkajúce sa našej spoločnosti, aktivít, ponúkaných riešení a produktov a podať Vám maximum informácií. Neváhajte nás kontaktovať, naše služby sú tu pre Vás.

Telefonický kontakt: +420 596 101 511

Kontaktný formulár

Nahor

© 2015 - 2016 Created by people in ARSY line